torsdag 29. september 2011

Sexy Mother Pucker

Er noe jeg har veldig lyst på.

De som har sett "Hvordan se bra ut naken" med Gok, har kanskje fått med seg at de tester en hel haug produkter i hvert program. 100 jenter deles i fire grupper. Hver gruppe får tildelt hver sin variant av et produkt. De tester alt fra selvbruning og hårkurer, til lipglosser og celulittkremer. Jeg har en lei tendens til å skrive ned alle testvinnerne. Én av disse var da Sexy Mother Pucker. Og jeg vil ha sånn! Får aldri somla meg til å kjøpe når jeg HAR penger, og husker alltid på det når jeg er blakk. Det gjelder forsåvidt også alt annet jeg har lyst på.

 (Kilde: Wedding Come True)

Her er et annet produkt fra Soap & Glory som jeg ønsker meg. Skrubbesak som er valgt av folket. Vil haaaa! Hvis noen føler for å kjøpe det til meg, blir jeg ikke bare glad, men da kan jeg også blogge om hvordan produktet var!

Ellers har jeg veldig lyst på denne. Håper den kommer i hus om ikke lenge, så jeg kan sette i gang med syinga så fort som mulig. Jeg vil sy, for pokker.

Slik vil jeg også ha. Så kan jeg male ubegrenset!

Det er generelt mye jeg har lyst på, og har mange planer om hvordan jeg skal få råd til det. Men i første omgang kan jeg prøve å få kjøpt meg en Sexy Mother Pucker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar