torsdag 15. september 2011

Brownies og gardiner...

Hm. Ja. Det var jo dette jeg IKKE skulle skrive om. Unntaket var hvis jeg skulle lage og kjøpe.
Vel, i dag skal jeg lage Brownies. Grunnen til at jeg skriver Brownies med stor B, er at det er verdens beste Brownies. Kort fortalt, så har de 600 gram kokesjokolade og 600 gram sukker i seg. Pluss åtte egg og 300 gram smør. 200 gram valnøtter. Også var det litt mel og bakepulver, da. Omnomnom!



Og angående gardinene, så vurderer jeg ikke å kjøpe nye, men henge opp noen andre. Høsten har ankommet og jeg syns lilla passer bedre. Så tenkte å finne frem fjorårets gardiner, kjøpe inn noen lilla lys og slenge opp det lilla bildet jeg har malt.

God ide? Ja, selvfølgelig!

Ellers skal alt annet også gjøres i dag. Jeg må støvtørke, vaske badet, rydde gangen og soverommet, bake tre kaker, en milliard piroger og sy ferdig kjolen min som jeg skal bruke i morgen. Hm. Interessant. 

Og som jeg skrev på FB; hvis noen av hvilken som helst grunn bestemmer seg for å gi meg gave, så ønsker jeg meg gavekort hos Essens Spa i Alta/Tromsø! Og man trenger ikke kjøpe gavekort for mange hundre kroner! 50,- eller 100,- er finfint, så kan jeg samle opp og ta en heeerrrrrrlich behandling! 

Nei, jeg får nesten sette igang. Ha en flott morgen!

2 kommentarer:

  1. Hmmm... Usikker på om det er nok smør...

    SvarSlett
  2. ...selvfølgelig var det ikke nok! Jeg la til litt ekstra ;)

    SvarSlett