onsdag 21. september 2011

Auauauauauauauauauauau!

Fotball er gøy! 

Det vil si amatørfotballaget jeg er så heldig å få være med på, gjør fotball ubeskrivelig morsomt! Jeg får lov til å bomme på ballen, treffe alt annet enn ballen (inkl. skinnlegger og vegger), bomme på åpent mål, bomme på mål selvom keeper ikke følger med, bruke hands og innkast akkurat som det passer meg, pluss diverse andre gult-og rødt kortverdige ting, UTEN å høre: 
"Åååååå! Du suger!"
"Skjerp deg! Ta det mer seriøst!"
"Herregud, klarer du ikke score på åpent mål???"
"Treff ballen, jævla retard!"

..Slike ting. :) De blir ikke sure eller irriterte om andre trenger drikke- eller røykepause. Og det gjør det gøy. Jeg både får og gir skryt over en lav sko, fordi vi fortjener det! Vi gjør vårt beste i over to timer, noen ganger tre! Og vi scorer! Vi har begynt å drible! Vi sentrer til hverandre! Dette er ekte lagspill, og vi oppmuntrer og skryter av de andre på laget for alt vi får til og prøver på.

Jeg er såå stolt av jentene mine. For det er det de er. Jeg har aldri følt meg så MED på noe. Denne gjengen får opp humøret mitt, de gir meg magemuskler etter alle latterkramper og timer med humring av dårlige og gode vitser og poenger. Dette sinnsyke, fantastiske fotballaget makes my day og jeg gleder meg alltid til å spille med dem!

...You guys :'D

Men til overskriftens opprinnelse. I går på en fantastisk trening, skulle jeg forsøke å enten stoppe eller drible ballen, evt. både og, men jeg endte i allefall OPPÅ ballen, hvor jeg balanserte et par nanosekunder, før jeg i ubeskrivelig slow motion rullet rundt som en eller annen dvask wannabe stuntwoman. Noen tok ballen mens jeg ble liggende på kunstgresset med latterkrampe. Uten skam, vel og merke. Det trengs ikke med den gjengen. I går kveld var jeg sikker på at jeg hadde strekt noe, muskel eller sene eller noe. Men nei. I dag har jeg kjempevondt i ryggen og strålinger ned i venstre ben. Tror kanskje jeg har slått opp prolapsen min, så skal få somlet meg til å ringe legen.

Uansett var det verdt det :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar