fredag 16. september 2011

Hurra for meg som fyller mitt år!

Og mitt år er 24. Jeg liker det. Tipper jeg er en av ekstremt få som ikke kommer til å føle at livet er over når jeg fyller de O, så store 30. Nå har jeg fått hjelp av verdens mest fantastiske nabo. Ánne Káre er en man elsker. Rett og slett.

Og som dere ser, kan dere nå feire bursdag på Mudo! Kilde: mudo.no


Nå er det meste av snacks klargjort. 40 pizzasnurrer er laget. Fem av dem er spist. Oppvaska tatt, stua ryddig og ren, kjøkkenet ryddig og rent, gangen er ryddig og litt ren, badet er straks både og. De tre kakene June og jeg bakte i går er klare til å skjæres og fortæres.

Nå mangler det bare at JEG blir ryddig og ren. Hadde store planer om å sette ruller i håret for å få flotte krøller, men det kan jeg nok bare drite i.

Gleder meg masse til denne dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar